grädden på moset

Älskar den där känslan när man är på ett ställe man gillar, gör något man tycker om att göra och så kommer grädden på moset.. så var det igår.. jag var på gymmet, solen var precis påväg ner och jag körde mitt roliga styrkeprogram från Bondi North.. lyfte tygnre än jag brukar och mådde toppen.. så börjar min absoluta favoritlåt #somebodyIused2know  att spela i högtalarna.. så där låg jag i benpressen å bara flinade som ett lyckligt fån.
Efter träningen tänkte jag göra T glad så jag handlade massa mat.. han klagade trött på att vi inte hade massa gott hemma i kylen.. det lustiga var att han tänkte överraska mig på samma sätt... så nu har vi massa massa mat hemma =)
.
Agoradagen på skolan och en chans att flörta in sig hos olika företag och mingla runt tilltrevlig musik och gratisgodis. Två timmars mingel och en ny kontakt eller två är utmaningen idag!
Idag ska jag gå till FRISÖÖÖÖREN!! whoop whoop.. sist jag var hos en frisör och donade var oktober 2010... eller jag klippte topparna för $10 i Australien en dag men det var för att jag inte hade en egen sax.. inte direkt en frisyrändring. Har inte helt bestämt hur vågad jag ska vara.. vill nog mest friska up, men nånting ska hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0