en onsdag som ingen annan

Ny dag, nya tag, nya tankar och nya minnen pågång! Lustigt hur vi påverkas av vädret.. solen skiner = allt är underbart fast jag sitter å guppar på ett svettigt tåg på väg till en utdragen övning på skolan. Onsdagar är härliga för det är halvvägs till nästa helg. Onsdagar är en sån där dag som är och bara är.., en i mängden av alla dagar, men ändå aldrig lik en annan. Denna onsdag är extra härlig för det har varit bra måndag och tisdag innan, jag har fått massa gjort. Både tråkigt och roligt göra. Träningsvärken hyr fortfarande en plats i min kropp och är lite extra påspädd efter ett tvåtimmarspass på kanotklubben igår. Riktigt härligt poass, solen sken in i klubben, rockklassiker på radion och helt ensam. Hela passet avslutades med 30 min på min nya favoritmaskin, en kajakmaskin med vickande säte.. perfekt för skin i sommar!!
.
Jag har sökt sommarstudier på distans, tre grundnivåkurser som jag tyckte lät intresanta..
Personlig & professionell utveckling, Business intelligence, & E-government--> ett 24-timmars samhälle & dess behov & förutsättningar. inte fel att ha lite extra högskolepoäng i listan...
.
Igår fick vi spontanbesök av A,R & lillfisan deras.. de titta in för ett hej på vägen hemåt men blev ända till middag. Vardagsmys i toppklass! Det undrar mig hur något så försvarslöst som ett litet spädbarn kan inge sådan respekt hos en vuxen människa... det är också otroligt faschinerande att se hur en personlighet växer fram i rasande fart...
.
Jag MÅSTE hitta en sponsor... om någon läser detta å har idéer snälla skriv.. Jag vill åka på massa tävlingar i vår men har inte råd. Det går en 28 april som kommer kosta mig 2000 kr men den vore perfekt i både vattenförhållanden, konkurrensnivå och fysisk utmaning. Jag vet inte var eller jag ska börja leta...



Kommentarer
Postat av: Maria - lärarstudent & livräddare

Jag vill/behöver med ha sponsor! Söka tillsammans?

2012-03-07 @ 12:27:26
URL: http://mariawinell.blogg.se/
Postat av: Steffi

ja varför inte

2012-03-08 @ 10:46:51
URL: http://feffelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0