isvak & diskussioner

tiden går fort å jag har helt glömt att skriva. Om förra helgen var intensiv borde den här helgen läggas in på psyk.... Men roligt har det varit som alltid. En natt i tylösand i fredags höjde livsnivån i mig ca tre snäpp.. nu är det snart sommar igen och tid för bevakning <3 Lördag var det frukost i Tylösand , lunch i Göteborg, en öl i Lund och en nattamacka i Malmö =) Men det var bra mycket mer än bara en lunch i götet.. vi diskuterade det nya livräddarmaterialet för utbildningar och hade intressanta livliga diskussioner i sex timmar, hallelulja vad folk är engagerade, mycket skratt och mycket allvar med en stor gnutta kärlek som fyllde rummet under handuppräckningar, starka argument och avbryt.

Efter några timmar i bilen hemåt, med L stickandes en två meter lång halsduk till far sin och jag med en trött fot i en ovan & gammal bil, pendlade framåt någonstans lite obeslutsam mellan 105-120 km/h... folk lär ju undrat lite bakom..fick jag iaf en värdefull update av en gammal vän över en öl i Lund.. bara minnen och framtidsdrömmar på tavlan i tre trevliga timmar.

Här är några vackra bilder från min livsenergiplats i världen..

.

.

I helgen hade vi uppstart på ungdomsprojektet... En jäkligt lång resa för några timmars mys, lekar och info. Men vi badade isvak och det var annorlunda för många =) och viktigast av allt... Nu är vi igång!!! Nästa träff är i Tyskland och det ska bli så spännande, det är ett supergött gäng som är med!

här nedanför har jag just tagit mig upp efter ett kallt och väldigt blött dopp.

här har jag nyss lyckats ta mig upp


Idag hade vi första handledningen på C-uppsatsen och vart helsågade förutom på en punkt vi knappt vågat ta upp som förslag först.. men när jag mumlade det lite blev de helt till sig... DET ska vi skriva om såklart.. nu ska vi bara hitta en ingångsvinkel och väntar med att avslöja ämnet till dess.. men man känner pressen nu till sista aktiviteten.. att det måste sätta alla kunskaper på prov!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0