ny vecka ny inspiration

 

Helgen var intensiv, ett träningsläger i Jönköping i Livräddning, vilket var supergött för man får sådan härlig ny träningsinspiration!!  Dessutom hade vi det bästa mötet på länge gällande information för oss som satsar mot VM. Det känns som om Sverige blivit bättre på att bygga lagkänsla och mer fokus ligger på allvaret kring att satsa mot ett landslag och den sporren behövs! Tyvärr är min fot lite utanför, han orkar inte helt och knarrar och har sig så snart jag simmar med fenor. Ända sättet att få bort det är att träna fötterna ännu mer så nu väntar sandlöpning i mängder, balansplatta och gummiband… Foten ska få veta hut! Å varje simpass ska avslutas med några längder fenor.

Å bara för att.... hur vacker är inte denna syn en tidig söndag morgon =)

Idag är det femte mars och jag har nästan shoppat två gånger…. Hittade ett par föööör snygga stövlar för 99 kr (sänkta från 500 kr) och ett par svarta jeans (mina sprack ju för att jag försökte sätta mig skräddare medan de inte alls ville göra samma sak) MEEEEEEN… jag höll mig för jag ska INTE köpa någonting i mars!!! Lite tragiskt att jag behövt påminna mig själv om det två gånger innan första veckan är över.. snacka om att man lever i ett konsumtionssamhälle. För att vara tydlig var jag utanför skoaffären på väg till A och var inte inne i butiken medan jeansen var då jag följde med en väninna som skulle ha strumpbyxor. Jag undviker helt affärer annars just nu!

En riktig sverigebild.. smältande snö bredvid en gärsgård i solsken

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0