sol & värme

sov lite för länge imorse för jag hade satt larmet till pm... oooops! men när jag vaknade och insåg att mitt enda uppdrag för dagen var att läsa en uppsats och tvätta och svara på mail andades jag ut och drog mig lite till i sängen och log åt solstrimman som sken in bakom rullgardinen =)
.
Tvätten är snart klar..  solen bränner genom fönstret och när jag gick ut till tvättstugan var det tillräckligt med bara min t-shirt  och 3/4 tights  SOMMARVÄRME <3 (iaf på innergården där det inte blåser) helt fantastiskt!! Så snart tvätten är klar blir det läsa på innergården i solen och sedan ta en löptur längs vattnet!
.
I tisdags fick jag gratis biobiljetter av en gäst på espresso House, så jag gick och såg Project X.. en rolig komedi av "hangover-slag" om en hemmafest som spårar ut totalt. Superrolig men kan gott ses hemma på tv'n och spara action/äventyr till bion. Dessutom slog jag ett slag för välmåendet igår.. UT med alla vinterkläder och IN med alla vår & sommarkläder. Städade upp totalt och köpte blommor... Simningen var störtskön och jag somnade gott igår efter en produkti och härlig dag.. mitt mål är att få samma känsla idag!
Haahahahaha  just det.. dessutom tävlade jag ju för Findus på AgoraKampen  och som tack fick jag massa gratis kuponger för färdigmat.. så jag gick å handlade.. tog med alla tomburkar och mitt bonuskort. Jag samladde mat i mängder och tog mig till kassan.."456 kr tack"  jag räcker fram alla kuponger... "290 kr"  jag drar mitt bonuskort... "245 kr"  jag ger mitt tomburkskvitto... då börjar kassakillen garva... "212kr"  å jag kunde inte heller hålla mig längre.. han frågar lite roat om jag har något mer och om jag var helt säker på att jag inte hade det.. det var jag så jag betalade glatt mina 212 kr för tre kassar mat =)    kaching!

Kommentarer
Postat av: Maria - lärarstudent & livräddare

naajs

2012-03-23 @ 16:38:41
URL: http://mariawinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0