att leva för stunder som nu!

haft en helt fantastisk helg och är fylld av så mycket glädje men så lite energi då jag vickar mjukt i takt med tåget ner mot malmö igen... tunga trötta ögon som glittrar av tacksamhet för alla nya roliga minnen.
.
SM i borås förutom på strålande sol, beach party och en spännande tävling även på överväldigande mängder skratt och dans!
.
En utbildning á la halvdag i båstad på malenbadet bättrade ytterligare på brännan vilket kan behövas då en vecka bakom reception på World Trade Center väntar med start imorrn... lite cash... NAJS!
.
Skjutsen till tågstationen blev till ett stopp på hamnkrogen i Halmstad med utsikt över kvällssolen övver Nissan och såna där skrattattacker som kräver övertrötthet och riktigt goda vänner!
..
<3
som jag skrev på facebook... Ibland, ibland är jag faktiskt lite kär i mitt liv! tror att jag vågar sträcka mig till att jag älskar dig och ska vårda varje dag med dig! och minnas den här känslan de dagar som är lite mer uppförsbacke, för utsikten här från toppen är oslagbar och mer än värt svetten att ta sig upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0