frisk luft-paus

Det är lite hackigt med skrivandet nu här men det kommer igång igen sakta... jag kommer absolut inte sluta skriva bara ta tag i allt i vardagen som är mer akut först.
.
Jag flyttpackar för fullt nu och man samlar på sig så otroligt mycket saker.. det är lustigt hur hjärnan kan hålla koll på så många saker och lyckas koppla minnen till allt, minsta lilla nyckeling i botten på en låda. För att klara av att rensa ut har jag anammat min älskade vän Jennys tips.. "håll saken i handen och ifrågasätt om du hade saknat denom din lägenhet brann upp" är det inte ett snabbt hyperventilerande ja... så kan det slängas" nu har jag mjuknat lite och strukit "snabbt hyperventilerande" men rensar ut ordentligt!
.
Det som gör denna flytten jobbigare än andra är att jag inte bara tänker.. "vad behöver jag inte de närmsta 2-3 veckorna) utan vad behöver jag inte på hela sommaren eller nere i australien till hösten... hur fan ska en oorganiserad kvinna som jag hålla styr på det?? hahaha.. jag menar jag orkar inte tänka på morgonen vad jag måste packa till träningen på kvällen.  Men som de säger.. utmana dig själv varje dag!
i skrivande stund sitte jag på innergården med en stor kanna vatten i bikini och tar en luftpaus.. det blir dammigt när man rotr upp saker från källaren.. å inte känns det bättre när den absolut starkaste solen strålar in genom fönstret och lyser upp vartenda litet dammkorn. nej, luft, vatten och solpaus fick det bli!! Å att man blir lite brun  fin är ju inte en allt för shaskig bonus! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0